Monday 25 July 2011

First daY iNtERnShip!


Mesti semua nak taw kan apa tu internship?internship ni secara ringkasnya satu program atau tugasan yang budak semester akhir kena organnize  kat sekolah.ok..hari ni my first day at school..wowo..actually aku rasa nervous giler kot. Tepat 6.45 am kitaowg dah strt enjin kereta menuju ke skolah..15minit sampai dah.semangat btol la. Jumpa budak2 lepas rindu dulu sebab dulu pernah praktikum 3bulan di sekolah yg sama..then jumpa guru besar.after discuss dengan guru besar jumpa mentor untuk discuss pasal program lak..tugasan pertama dh dapat.kena conduct aerobik Rabu ni..OMG..today is Monday..what should we do now!!! Time nak balik ..ada lak cikgu-cikgu laki ajak kami g makan Windmill sebab dapat kupon buy one free one...Windmill lagi semalam pun dah makan ..Alamak perlu kew kami ikut ni?tapi disebbkan tak sanggup nak reject..ikut jer la..nak merapatka silaturrahim la konon…ngeh3..kitaowg tak reti sangat kat mana Windmill tu..ley pulak terlajak..konon ikut kereta diaowg..cmner ley terlepas lak ni.adeh!bikin malu jer ni…sampai jer wat muka toya jer la..nasib baik la diaowg yang ajak.diaowg pun dgn sabar menunggu kedatangan kami si bunga3 ni..so..semua sekali 8orang.so. dapat jer makanan..semua diam.kusyuk menghabiskan makan.tengah aku syok dok makan tu tetiba aku dgr orang panggil “oi mok..gemok”..cis.aku taw dah sape yang panggil tu…aku buat xtaw je la…dia asyik panggil jer “mok,mok.gemuk”..adeh nak kena flying kick abg ckgu sorang ni…nasib baik la aku control cun hari ni..kalo x memang aku ckp kat dia “keding!”..lepas dah kenyang..balik la..apa lagi malam ni ketaq kepala cek la dok berlatih Aerobik!

No comments:

Post a Comment